Dovolená bez rizika - záloha jen 1 000 Kč za celý pobyt!
Rezervujte si svou dovolenou na Léto 2023 včas a s jistotou! V rámci současné chaotické situace v Evropě jsme pro Vás připravili individuální nabídku - při objednání libovolného pobytu zaplatíte pouze jednorázodovu zálohu ve výši 1 000 Kč za celý pobyt. V případě jeho zrušení více než 45 dní před nájezdem Vám nebudou účtováný žádné další stornopoplatky!
Pokud by před vaším odjezdem na dovolenou došlo k uzavření hranic a nemožnosti vycestovat z ČR, nebo uzavření hranic Chorvatska pro turisty, nabídneme vám bezplatnou změnu termínu pobytu na pozdější termín, nebo vrátíme peníze.
Využijte tak běžně zažitého komfortu rezervovat dovolenou s předstihem a možnosti vybrat si skvělé ubytování. Ty nejlepší nabídky jsou dostupné právě nyní. Naše garance se vztahuje automaticky ke každému zakoupenému pobytu.
Veškeré související dotazy vám rádi zodpovíme.
Váš team Agency InterCroatia
Garance vrácení peněz v případě onemocnění či karantény s COVID-19!
Pojištění na COVID-19 pro případ onemocnění a zrušení pobytu.
Pouze naši klienti si mohou sjednat připojištění COVID-19 za 26 Kč/osoba/den
Rezervujte si svůj pobyt bez obav o své finance. Naše připojištění na COVID-19 vám poskytne extra ochranu v případě onemocnění a umístění do karantény během pobytu, stejně jako v případě onemocnění a umístění do karantény ještě před jeho zahájením a vycestováním z ČR.
S naším připojištěním COVID-19 Vám kryjeme záda při následujících situacích:
Náklady na hospitalizaci s COVID-19.
Pokud v průběhu pobytu onemocníte nemocí COVID-19 a budete potřebovat hospitalizaci v nemocnici v místě pobytu.
Náklady na ubytování spojené s umístěním do karantény
Pokud onemocníte COVID-19 a bude vám nařízena karanténa, nebo v případě nařízení preventivní karantény místním orgánem.
Rozšíření pojištění stornovacích poplatků
Pokud kvůli nevyhovujícímu zdravotnímu stavu (podezření na COVID-19) nebude umožněno opustit ČR při cestě vlastním dopravním prostředkem.
Náklady na náhradní dopravu zpět do ČR v případě umístění do karantény při zahraniční cestě
Bude-li nutné prodloužit pobyt v zahraničí z důvodu umístění do karantény v souvislosti s onemocněním COVID-19, budou uhrazeny náklady na náhradní dopravu zpět do ČR.
Často kladené otázky
Můžu si připojištění COVID-19 sjednat samostatně?
NE, připojištění lze sjednat pouze jako dodatek ke standardnímu cestovnímu pojištění s tarifem K7S (499 Kč/všechny osoby/pobyt).
Co když onemocním týden před zahájením pobytu?
V případě onemocnění nemocí COVID-19 nahlásíte tuto skutečnost nám a postiteli.
Po doložení potřebných dokumentů se na Vás vztahuje pojištění léčebných výloh z tarifu K7S.
Co když mi bude nařízena karanténa týden před zahájením pobytu?
V případě nařízení karantény týden před zahájením pobytu místně příslušnou hygienickou stanicí oznamte tuto skutečnost nám a pojistiteli.
Po doložení potřebných dokumentů se na Vás vztahuje pojištění stornovacích poplatků souvisejících s COVID-19.
Jaké jsou limity plnění?
V případě onemocnění nemocí COVID-19 se na Vás vztahuje pojištění léčebných výloh z tarifu K7S (limit plnění 7 000 000 Kč) a zároveň se na Vás vztahuje pojištění stornovacích poplatků z tarifu K7S (pojistný limit 25 000 Kč/pobyt, spoluúčast 20%).
V případě nařízení karantény místně příslušnou hygienickou stanicí se na Vás vztahuje připojištění na COVID-19 (tarif P), s limitem plnění 10 000 Kč za každou jednotlivou osobu, které byla karanténa nařízena.
Jak mám postupovat při nahlášení škodní události?
Situaci s onemocněním na COVID-19 či související karanténou oznámíte nám a pojistiteli, který se s Vámi spojí napřímo.